Zentropy 'bazgrze' dla Plusa

Zentropy Partners przygotowało na potrzeby kampanii 'Nowe taryfy - Wybiły darmowe godziny' Plusa serwis bazgranie.pl.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Strona jest tworzona w czasie rzeczywistym przez internautów, którzy zapełniają ją własnoręcznie wykonanymi rysunkami.

Każdy uczestnik zabawy otrzymuje zaawansowaną aplikację do rysowania. Po stworzeniu swojego dzieła, podpisuje je komentarzem i wysyła do publikacji. Rysunek pojawia się na stronie po akceptacji moderatora. Wolne miejsce na własny rysunek łatwo znaleźć dzięki specjalnie przygotowanej, intuicyjnej  nawigacji. Dodatkowymi elementami serwisu są między innymi: instrukcja tworzenia rysunków, linki do strony ze spotami TV i szczegółowa oferta.

„Serwis doskonale wpisuje się w klimat komunikacji promocji w innych mediach, jak telewizja czy prasa. Swobodne rysunki tworzone podczas długich rozmów telefonicznych stanowią centrum także komunikacji internetowej. Stworzyliśmy potężne narzędzie do rysowania: kilka przyborów o różnej grubości rysowanej linii (ołówek, długopis, marker, flamaster, gumka) oraz kilka kolorów do wyboru. Planujemy wspólnie z Klientem stopniowe zwiększanie atrakcyjności serwisu poprzez m.in. konkursy czy nowe funkcjonalności”– wyjaśnia Agnieszka Wasilewska, Account Executive w Zentropy Partners.

Serwis www.bazgranie.pl już od pierwszych dni funkcjonowania cieszy się ogromną popularnością.

W ciągu 48 godzin powstało ponad 500 rysunków, a z każdym dniem liczba ta dynamicznie rośnie. Promocja serwisu jest wsparta kampanią internetową, która została przygotowana również przez Zentropy Partners.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"