„Zima jest chwilą. Chwytaj ją!” w reklamie Pepsi (wideo)

Rozpoczęła się kolejna zimowa kampania reklamowa napoju Pepsi (produkowanego przez koncern PepsiCo). Akcja jest realizowana pod hasłem „Zima jest chwilą. Chwytaj ją!”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Zima jest chwilą. Chwytaj ją!” w reklamie Pepsi (wideo)

Spot z kampanii pokazuje grupę znajomych, którzy wspólnie jadą w góry, żeby pojeździć na nartach i snowboardzie. Wieczorem w góralskiej chacie organizują szaloną imprezę, w czasie której piją Pepsi. Podsumowuje to hasło „Zima jest chwilą. Chwytaj ją!”.

Poprzednia kampania reklamowa Pepsi, prowadzona w listopadzie i grudniu ub.r., była zimową odsłoną akcji „Wyzwanie smaku”.

Nowa akcja reklamowa jest realizowana przede wszystkim w telewizji oraz internecie.

Kreacją reklam zajęła się agencja BBDO Warszawa, za działania w internecie odpowiada agencja Deloitte Digital, za zakup mediów - dom mediowy OMD, a za działania public relations - agencja Partner of Promotion.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska