Złote Spinacze 2007

Ruszył konkurs 'Złote Spinacze 2007' organizowany przez ZwiązekFirm Public Relations. Jury, w skład którego wchodząprzedstawiciele świata mediów, biznesu, nauki oraz branży publicrelations, wyłoni najlepsze kampanie PR w dziewięciu kategoriach.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Celem konkursu "Złote Spinacze" jest podnoszenie standardów izwiększanie profesjonalizmu branży PR poprzez promowanienajlepszych projektów realizowanych w kraju. To piąta edycjakonkursu. W ubiegłym roku 31 firm i instytucji zgłosiło dorywalizacji rekordową liczbę 61 projektów.

Konkurs "Złote Spinacze" ma charakter otwarty. Kierowany jest doagencji PR, działów PRi komunikacji firm i instytucji, organów samorządowych, organizacjipozarządowych oraz innych podmiotów realizujących kampanie PR wPolsce. Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń mija30 sierpnia 2007 roku.

Nagrody, podobnie jak w latach ubiegłych, zostaną przyznane wdziewięciu kategoriach:

1.PR korporacyjny - projekt budujący lub wzmacniający wizerunekfirmy lub instytucji.2.PR produktu - projekt budujący lub wzmacniający wizerunekproduktu lub usługi.3.Kampania edukacyjna - projekt nastawiony na osiągnięcie celuedukacyjnego realizowany przy zaangażowaniu i udziale marki,produktu, usługi, firmy lub instytucji.4.Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa - projekt,mający na celu przeciwdziałanie trwającemu lub potencjalnemukryzysowi dotyczącemu firmy, produktu lub usługi.5.Public Affairs & Lobbying - projekt kampanii polegającej nakomunikacji z szeroko pojętym otoczeniem społecznym, politycznym ilegislacyjnym, mającej na celu zmianę nastawienia, wywarcie presji,zmiany legislacyjne.6.Kampania społeczna - kampania wspierająca realizację ważnychcelów społecznych, niezorientowana na budowę wizerunku marki,produktu, usługi, firmy lub instytucji.7.Komunikacja wewnętrzna - projekt, którego celem jest tworzenie,utrwalanie lub zmiana postaw, jak również komunikowanie zmianwewnątrz organizacji.8.Event - wydarzenie lub cykl wydarzeń budujący lub wzmacniającywizerunek firm, instytucji, produktu lub usługi.9.Corporate Social Responsibility - projekt realizujący cele wzakresie odpowiedzialności społecznej firm lub instytucji.Społeczną Odpowiedzialność Biznesu określa się jako koncepcję,dzięki której przedsiębiorstwa na etapie budowania strategiidobrowolnie uwzględniają interesy społeczne i ochronę środowiska, atakże relacje z różnymi grupami interesariuszy.

Zgłoszone do konkursu prace oceniać będzie trzydziestoosobowejury, w skład którego wchodzą przedstawiciele między innymi: PKPPLewiatan, Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Wydawnictwa Polskapresse,Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich, Stowarzyszenia AgencjiReklamowych, Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz innychfirm i instytucji. Praca jurorów będzie podzielona na dwa etapy. Wpierwszym, spośród wszystkich zgłoszeń jury wybierze po3 najlepsze projekty w każdej kategorii. Po przekazaniu dodatkowejdokumentacji przez nominowanych, jurorzy wyłonią zwycięzcówkonkursu.

Nad tajnością głosowania i zgodnością konkursu z regulaminemczuwa firma doradcza KPMG, oficjalny partner konkursu.

Kalendarium najważniejszych terminów konkursu:22 sierpnia - pierwszy termin zgłaszania projektów30 sierpnia - drugi i ostatni termin zgłaszania projektów10 października - ogłoszenie wyników pierwszego etapu19 października - nadsyłanie przez finalistów dokumentacjidodatkowej20 listopada - uroczyste ogłoszenie wyników - gala finałowa whotelu Marriott.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta