Nie żyje znany marketer Tony Pace

Tony Pace, wieloletni marketer i konsultant branżowy, były szef marketingu Subway, zmarł we wtorek w wyniku wypadku na skuterze śnieżnym w południowo-zachodniej Montanie.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Tony Pace, który ostatnio był dyrektorem firmy konsultingowej Cerebral Graffiti, a także prezesem i dyrektorem generalnym MASB (the Marketing Accountability Standards Board), jest byłym przewodniczącym Association of National Advertisers (stowarzyszenie zrzeszające społeczność marketingową w Stanach Zjednoczonych).

"Tony był fenomenalnym przewodniczącym ANA i niesamowitym liderem, który pomógł nam nawigować w jednym z naszych najtrudniejszych okresów w historii ANA - raporcie przejrzystości mediów, który wydaliśmy w 2016 roku" - powiedział dyrektor generalny ANA Bob Liodice.  

"Bez jego silnej obecności i wielkiej odwagi, nasza praca przy wprowadzaniu tego przełomowego momentu w branży byłaby rzeczywiście trudniejsza. Zrobił dla nas ogromną różnicę i odegrał kluczową rolę w umacnianiu pozycji ANA jako wiodącego głosu w branży marketingowej - dodał Liodice

Tony Pace był wieloletnim szefem agencji McCann-Erickson i Y&R, zanim w 2006 roku dołączył do Subway w roli CMO.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami