Zmiany personalne w Axel Springer Polska

Nowe stanowisko dyrektora zarządzającego ds. wydawniczych obejmie Małgorzata Barankiewicz.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Jak poinformowano w piątkowym komunikacie prasowym wydawnictwa Axel Springer Polska, nowe stanowisko dyrektora zarządzającego ds. wydawniczych obejmie Małgorzata Barankiewicz. Ma odpowiadać za nowe projekty wydawnictwa.

Barankiewicz podlegać będą wybrane segmenty wydawnicze pionu czasopism: segment kobiecy i młodzieżowy (dyrektor wydawniczy Marcin Biegluk), segment komputerowy i motoryzacyjny (kierowany przez Marcina Przasnyskiego) oraz biznesowy (Forbes).  Do tej pory obszary te podlegały bezpośrednio dyrektorowi generalnemu wydawnictwa, Florianowi Felsowi.

Małgorzata Barankiewicz pracuje w Axel Springer Polska od 1994 roku, początkowo w redakcjach kobiecych, m.in. jako redaktor naczelna Pani Domu oraz Olivii, którego to tytułu była współtwórczynią. Później, w randze dyrektora wydawniczego, prowadziła segment kobiecy.

Zmiany wynikają z rozwoju wydawnictwa oraz planowanymi nowymi projektami na rynku prasowym.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami