Zmiany personalne w Stroerze

Nowe twarze i roszady personalne

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Jarosław Pawlak objął stanowisko marketing research managera w Ströer Media. Do jego głównych obowiązków należą: prace nad standardem badań reklamy zewnętrznej w Polsce, koordynacja i realizacja badań marketingowych. Pawlak ma bardzo duże doświadczenie- ponad 10 lat pracuje w branży badawczej. Swoje doświadczenie zdobywał w: Demoskop, Taylor Nelson Sofres, Wirtualnej Polsce, a ostatnio w I-metria- pełniąc obowiązki research directora.

Maciej Rojewski, były senior media buyer w Optimediach został account managerem w Ströoer Media. Obecnie Rojewski odpowiedzialny jest za obsługę i zdobywanie nowych klientów dla Ströera

Zofia Mączyńska awansowała z plannera na stanowisko kierownika działu planowania Ströer Media. Do jej głównych obowiązków będą należały bezpośrednie kontakty z klientem podczas planowania kampanii outdoorowych. Z.M pracuje w Ströerze od trzech lat. Wcześniej pracowała w innych firmach reklamy zewnętrznej Mercurius Int., AMS SA i Outdoor Media Services. Pani Mączyńska pokieruje zespołem złożonym z ośmiu pracowników.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami