Zmiany programowe w RadioInfor

Od poniedziałku 30 października RadioInfor zmieni ramówkę i oprawę dźwiękową.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Na antenie tej internetowej rozgłośni pojawi się więcej audycji specjalistycznych o tematyce biznesowej, kierowanych do różnych grup zawodowych. Więcej będzie słowa i informacji - podano w komunikacie prasowym.

Zmianie ulega hasło promocyjne radia – od 30 października będzie ono brzmiało „RadioINFOR.pl – prawo, gospodarka, muzyka”.

Ramówka złożona będzie z trzech podstawowych pasm: - od 8:30 do 11:30 – na poranne pasmo składać się będą przede wszystkim informacje bieżące, przeglądy prasy ogólnej i biznesowej, komentarze giełdowe i walutowe, felietony, rozmowy z ekspertami oraz najwyżej oceniony w badaniach słuchaczy program „Rozmowa dnia”, którego gośćmi codziennie o 10:40 są znani eksperci ze świata gospodarki, finansów, a także przedstawiciele organizacji rządowych i pozarządowych.- od 11:30 do 13:00 - „Muzyczny lunch z RadiemINFOR.pl”, pasmo mające charakter rozrywkowy, pomagające zrelaksować się w porze obiadowej.- od 13:00 do 16:00 emitowane będą przede wszystkim programy poradnicze z różnych dziedzin (m.in. „Kwadrans dla księgowych”, „Kwadrans dla kadrowych”, „Personel i Zarządzanie”, „Manager Magazin”, „Złotówka – porady finansowe dla niewtajemniczonych” czy „Moto INFOR”).

Audycje merytoryczne będą powtarzane w weekendy, a także w dni powszednie w godzinach wieczornych i nocnych. Wszystkie wywiady i porady można pobrać ze strony internetowej radia i odsłuchać w dowolnym momencie.

Zmianom towarzyszy akcja promocyjna.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szef "Solidarności" odpowiada ministrze. Pracownicy TVP "obywatelami drugiej kategorii"?

Szef "Solidarności" odpowiada ministrze. Pracownicy TVP "obywatelami drugiej kategorii"?

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt