Zmiany w Ad Meritum

Ad Meritum powołał nowe stanowisko - dyrektora sprzedaży pism młodzieżowych.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Zostanie nim Małogorzata Bury, która od 1 sierpnia będzie odpowiedzialna za sprzedaż reklam w "Max Magazine", tytułach studenckich: "Eurostudent", "MPS" - Magazyn Przyszłego Studenta, "Europlaner Akademicki" oraz magazynie "Hiro".

Małgorzata Bury jest absolwentką Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Łazarskiego na kierunku organizacja i zarządzanie. Do tej pory przez pięć lat była związana z wydawnictwem DD Media. Pracowała m.in. jako key account manager a od stycznia b.r. jako kierownik ds. sprzedaży agencyjnej. W chwili obecnej Ad Meritum obsługuje zewnętrznie 20 tytułów prasowych. 

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta