Zmiany w Fujitsu Siemens Computers

Lidia Tkaczyńska nowym dyrektorem marketingu Fujitsu Siemens Computers.

Media&Marketing Polska
Media&Marketing Polska
Udostępnij artykuł:

Lidia Tkaczyńska (39 lat) została nowym dyrektorem marketingu polskiego oddziału producenta komputerów Fujitsu Siemens Computers Sp. z o.o. (FSC; joint venture japońskiego Fujitsu Ltd. i niemieckiego Siemens AG). Poprzednio obowiązki szefa marketingu FSC jako dyrektor ds. marketingu dla Europy Centralnej i Wschodniej pełnił Mirosław Grzyb (39 lat), który odszedł z firmy i został członkiem zarządu Zakładów Azotowych w Tarnowie-Mościcach SA - podał serwis "Media&Marketing Polska".

Lidia Tkaczyńska ukończyła Wydział Elektroniki na Politechnice Warszawskiej oraz studia MBA w Szkole Biznesu tej uczelni. Poprzednio przez trzy lata pracowała jako dyrektor marketingu w firmie MCX System Polska (rodzimy integrator systemów teleinformatycznych), wcześniej przez dwa lata również jako dyrektor marketingu pracowała w holenderskiej firmie Océ Poland (producent i dostawca systemów druku i zarządzania dokumentami), a poprzednio w firmie Digital Equipment Corporation przejętej przez Compaq Computer i w firmie Industrial and Financial System (IFS - dostawca systemów ERP). 

Media&Marketing Polska
Autor artykułu:
Media&Marketing Polska
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?