Zmiany w Fujitsu Siemens Computers

Lidia Tkaczyńska nowym dyrektorem marketingu Fujitsu Siemens Computers.

Media&Marketing Polska
Media&Marketing Polska
Udostępnij artykuł:

Lidia Tkaczyńska (39 lat) została nowym dyrektorem marketingu polskiego oddziału producenta komputerów Fujitsu Siemens Computers Sp. z o.o. (FSC; joint venture japońskiego Fujitsu Ltd. i niemieckiego Siemens AG). Poprzednio obowiązki szefa marketingu FSC jako dyrektor ds. marketingu dla Europy Centralnej i Wschodniej pełnił Mirosław Grzyb (39 lat), który odszedł z firmy i został członkiem zarządu Zakładów Azotowych w Tarnowie-Mościcach SA - podał serwis "Media&Marketing Polska".

Lidia Tkaczyńska ukończyła Wydział Elektroniki na Politechnice Warszawskiej oraz studia MBA w Szkole Biznesu tej uczelni. Poprzednio przez trzy lata pracowała jako dyrektor marketingu w firmie MCX System Polska (rodzimy integrator systemów teleinformatycznych), wcześniej przez dwa lata również jako dyrektor marketingu pracowała w holenderskiej firmie Océ Poland (producent i dostawca systemów druku i zarządzania dokumentami), a poprzednio w firmie Digital Equipment Corporation przejętej przez Compaq Computer i w firmie Industrial and Financial System (IFS - dostawca systemów ERP). 

Media&Marketing Polska
Autor artykułu:
Media&Marketing Polska
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta