Zmiany w "Laif"

16 grudnia br na rynku pojawiło się świąteczno-sylwestrowe wydanie popkulturowego magazynu laifstylowego 'Laif'.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Będzie to wydanie łączone – grudniowo-styczniowe, które pozostanie w sprzedaży do końca stycznia 2006. Gwiazdą tego numeru jest najsłynniejszy na świecie i najbardziej kontrowersyjny rapper Snopp Dog.

 Pierwsze wydanie w nowym formacie ukazało się we wrześniu br. Jego sprzedaż wzrosła do 35 438 egzemplarzy (ZKDP) przy nakładzie 55 000 i stanowi największy wzrost sprzedaży w historii tytułu - do tej pory średnia sprzedaż oscylowała na wysokości 25-28 000 sztuk miesięcznie.

Zmianom formuły tytułu towarzyszą również zmiany kadrowe w Wydawnictwie.

„Postanowiliśmy stworzyć zespół, który będzie konsekwentnie i z odpowiednim przygotowaniem realizował politykę Wydawcy dotyczącą nowego oblicza magazynu LAIF. Notowany wzrost sprzedaży jest zadawalający, ale wobec planów na podwojenie drukowanego nakładu i co za tym idzie – sprzedaży - takie zmiany są niezbędne” – powiedziała dyrektor Zarządzająca Wydawnictwa Kamila Kicińska. Obecnie Wydawca jest w trakcie finalizowania negocjacji z nowymi kandydatami na stanowisko redaktora naczelnego (do tej pory jego funkcję pełnił Łukasz Figielski) oraz zastępcy redaktora naczelnego (do tej pory jego funkcję pełnił Tomsz Kosiński).

Miesięcznik LAIF ukazuje się od 2001 roku, aktualnie w cenie 8,90 w nakładzie 55 000. Do każdego numeru dołączona jest płyta CD. Jego Wydawcą jest Vindobona Development & Publisjing Polska, w której portfolio znajduje się też LAIFSTYLE – moda trendy, styl życia, skierowany do zamożnych i kosmopolitycznych mieszkańców największych miast w wieku 25-40 lat. LAIFSTYLE jako dwumiesięcznik ukazuje się od 2003 roku.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska