Zmiany w Lowe GGK

Lowe GGK zwiększa kompetencje w regionie; zostaje kreatywno-strategiczną centralą dla Unilevera w regionie.

Media&MarletingPolska
Media&MarletingPolska
Udostępnij artykuł:

Agencja Lowe GGK, która od kilku tygodni pełni funkcję regionalnego lighthouse'u sieci, zaczyna wypełniać obowiązki wynikające z nowej pozycji. Tim Hennessy, szef regionu Europy Środkowo-Wschodniej w sieci Lowe GGK, podkreśla jednak, że struktura lighthouse'u różni się od wcześniejszego układu biur regionalnych - informuje "Media&Marketing Polska".

 - Nie chodzi o to, by z Warszawy podejmować decyzje na temat innych biur - mówi dla "MiMP" Hennessy. - Naszym zadaniem jest tak koordynować pracę wszystkich agencji, by jak najlepiej wykorzystać potencjał każdej z nich. Dodał, że chociaż każde z biur nadal prowadzi odrębną politykę finansową, to w obrębie sieci region traktowany jest jako jedność i jako jedność musi się zachowywać. W praktyce oznacza to przekraczanie granic przy wspólnym wykorzystywaniu agencyjnych zasobów. - Przykładem może być nasz sieciowy klient Unilever - mówi Hennessy. - Dotychczas centrala obsługi Unilevera była na Węgrzech. Teraz obsługa kreatywna i strategiczna będzie prowadzona z Polski, ale client service pozostaje w Budapeszcie, bo w takim układzie możemy najlepiej odpowiadać na jego potrzeby.

Hennessy dodał, że mimo tych zmian polskie biuro nie ma nadal wyłączności na strategiczno-kreatywną pracę dla Unilevera i w miarę potrzeb będą wykorzystywane pomysły z innych krajów. Zakres obowiązków polskiego biura powiększy się także o doradczą funkcję w tworzeniu i koordynowaniu pracy innych struktur w obrębie sieci Lowe, jak firmy marketing sevices czy PR.

 - Ekspertyza z Polski może być na innych rynkach przydatna i będziemy z niej korzystać - mówi dla "MiMP" Hennessy, ale dodaje, że nie oznacza to, że inne - tworzone lub rozwijane firmy - będą bezpośrednio polskiemu biuru podlegać. Zwiększenie kompetencji warszawskiego biura spowoduje konieczność zatrudnienia nowych pracowników. Hennessy podkreśla jednak, że na poziomie managementu proces zmian został już zakończony.

Media&MarletingPolska
Autor artykułu:
Media&MarletingPolska
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?