Zmiany w Olivii

Nowa koncepcja graficzna i zawartość merytoryczna

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

7 października 2003 roku wejdzie na rynek najnowszy numer magazynu Olivia. Jest to pierwsze wydanie po zmianach zarówno koncepcji graficznej, jak i zawartości merytorycznej. Będzie miało 164 strony i klejony grzbiet w obu formatach (klasycznym i mini). Do całego nakładu dołączone zostanie DVD z filmem Krzysztofa Kieślowskiego "Niebieski".

Nowa Olivia skierowana jest głównie do kobiet między 20 a 30 rokiem życia. To one stanowią najsilniejszą grupę jej czytelniczek i jak wynika z badań, oczekują nie tyle tradycyjnego poradnika, ile pisma dostarczającego im pomysłów i inspiracji.

"Olivia - magazyn pełen inspiracji - nowy claim naszego pisma najlepiej pokazuje kierunek, w którym zmierzamy" - mówi Małgorzata Barankiewicz, dyrektor wydawniczy tytułów kobiecych. Najbardziej rozbudowanym obszarem tematycznym w nowej koncepcji magazynu jest, obok mody i urody, psychologia. Nowa makieta, której autorem jest Grzegorz Szczawiński, dyrektor kreatywny Olivii, jest znacznie bardziej elegancka i przejrzysta. Każdy dział ma charakterystyczną dla siebie paletę kolorów. - Mamy nadzieję, że Olivia stanie się najbardziej luksusowym magazynem w swoim segmencie - mówi Małgorzata Barankiewicz.

W tym samym czasie rusza wizerunkowa kampania reklamowa Olivii przygotowana przez agencję Upstairs Young & Rubicam. Mediamix obejmuje takie kanały komunikacji, jak telewizja, radio, outdoor, prasa. Cała konwencja przekazu reklamowego oparta jest na komunikowaniu nastroju i emocji, jakie niesie ze sobą nowa Olivia. "Ta kampania zdecydowanie różni się od innych kampanii pism kobiecych". - mówi Agnieszka Kamola, dyrektor promocji Axel Springer Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem