Zmiany w "Samym zdrowiu"

Nowa makieta i nowi ludzie

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Wydawany przez Hachette Filipacchi Polska miesięcznik "Samo Zdrowie" od numeru lutowego (w sprzedaży 24 stycznia) zmienia makietę. Pismo, adresowane do osób zainteresowanych tematyką zdrowotną, pielęgnacją, dietetyką, psychologią oraz seksem uzyskało nowy, bardziej przejrzysty i nowoczesny loyaut. Redakcja kierując się opiniami czytelników zaproponowała nowy dział: kilkunastostronicowy Magazyn Medyczny zawierający między innymi nowości ze świata nauki i medycyny. Sprzedaż lutowego numeru miesięcznika SZ zostanie wsparta kampanią telewizyjną w TVP. Format pisma pozostaje niezmieniony.

Od stycznia szefem działu Zdrowie została Renata Ciemięga, kierownictwo działu Uroda objęła Ewa Basińska natomiast szefem działu Psychologia i Seks została Joanna Karwat.

Od grudnia Szefem reklamy SAMEGO ZDROWIA została Agnieszka Fladzińska wcześniej zajmująca stanowisko Z-cy szefa reklamy, do ekipy dołączyła również Agata Sobierajska ostatnio pracująca w wydawnictwie Publimedia w dziale reklamy Nowego Rynku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska