Zmiany w TVN 24

Nowe osoby i awanse w Zespole Sprzedaży TVN24

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Zakończono proces rozbudowy i zmian organizacyjnych Zespołu Sprzedaży TVN24 odpowiedzialnego za sprzedaż wszystkich kanałów tematycznych (TVN Meteo,TVN Style i TVN Turbo).

Do Działu Sprzedaży Agencyjnej dołączyli Piotr Kozłowski - dotychczas w Biurze Reklamy TVN oraz Marek Bałabuch dotychczas współpracujący z klientami bezpośrednimi TVN24. Obaj są odpowiedzialni za współpracę z przydzielonymi do obsługi agencjami.

Rozbudowano Dział Obsługi Klienta. Piotr Jaremek jest odpowiedzialny za realizację projektów dla TVN24. Hubert Niewiadowski - dotychczas w Wydawnictwie Murator (Podróże) realizuje wspólnie z Klientami projekty dla TVN Meteo. Do zespołu również dołączyli: Tomasz Trojnar - odpowiedzialny za TVN Turbo oraz Marta Herman - odpowiedzialna za TVN Style - wcześniej pracowała w Wydawnictwie Bauer - Twój Styl.

Michał Kilijańczyk awansował na stanowisko Młodszego Specjalisty Badan i Analiz. Powiększona została również sekcja planerska. Do zespołu na stałe dołączył Marcin Dworzański.

Rozbudowa Zespołu Sprzedaży i zmiany organizacyjne mają służyć specjalizacji zadań poszczególnych osób i zwiększeniu ich aktywności w procesach sprzedaży na rzecz wszystkich kanałów tematycznych TVN.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami