Zyskuje Twist, traci Popcorn i Dziewczyna

Marzec 2007: Większość miesięczników skierowanych do młodzieży zanotowała spadek sprzedaży.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Miesięcznik ”Twist” (Wydawnictwo Bauer) osiągnął w marcu 2007 roku średnią sprzedaż ogółem na poziomie 157 339 egz. (wzrost o 11 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2006) - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy na temat sprzedaży miesięczników młodzieżowych opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu uplasował się ”Popcorn” (Axel Springer Polska) z wynikiem 121 646 egz. (spadek o ponad 41 proc.) a na trzecim ‘Dziewczyna’ (Axel Springer Polska) ze średnią sprzedażą 110 644 egz.(spadek o 15,4 proc.).

marzec20072006ZKDPSprzedaż ogólemTwist157339142423Popcorn121646171059Dziewczyna110644127298Fun Club9910312252013 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki7193158468

Porównując dane "miesiąc do miesiąca" wszystkie miesięczniki odnotowały spadek sprzedaży.

2007marzeclutyZKDPSprzedaż ogólemTwist157339157902Dziewczyna121646124247Popcorn110644132124Fun Club9910310761013 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki7193180880

Podobne informacje - marcowe dane ZKDP:

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska