Advanced Public Relations dla Botox

Valeant Pharmaceuticals International, wyłączny dystrybutor środka Botox w Polsce, powierzył opracowanie i realizację programu PR agencji Advanced Public Relations.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Od 1 września 2005 roku, na zlecenie Valeant Pharmaceuticals International, agencja Advanced Public Relations (APR) będzie realizowała program PR dla preparatu Botox. Zakres działań agencji obejmuje Botox zarówno w ujęciu estetycznym, jak i terapeutycznym. Głównym celem działań PR prowadzonych w neurologii będzie zbudowanie świadomości społecznej na temat wykorzystania toksyny botulinowej w terapii spastyczności kończyn górnych u dorosłych oraz jej zastosowania w leczeniu upośledzeń związanych z dziecięcym porażeniem mózgowym.

W kontekście estetycznym zadaniem agencji będzie wzmocnienie świadomości społecznej i edukacja na temat wykorzystania preparatu Botox w dermatologii estetycznej. W ramach opracowanego programu APR będzie odpowiedzialna za komunikację medialną oraz działania skierowane do środowisk medycznych.

"Advanced Public Relations ma wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu projektów z branży medycznej i farmaceutycznej. Opracowana przez nas strategia działań PR została bardzo dobrze przyjęta przez Valeant Pharmaceuticals International". - mówi Anna Kniaginin-Ciszewska, Dyrektor Generalny Advanced Public Relations. "Podstawowym zadaniem agencji będzie realizacja programu PR, który opiera się na działaniach skierowanych do mediów oraz do środowisk medycznych. Chcemy opowiedzieć o sposobie leczenia, który ma udokumentowane sukcesy na świecie w terapii estetycznej i neurologicznej, zmieniającym życie milionów ludzi, z ciągle rozwijającym się potencjałem". - dodaje Anna Kniaginin-Ciszewska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"