Agnieszka Pawłowska w Kantar Polska

Agnieszka Pawłowska objęła w czerwcu stanowisko account managera / Kantar Marketplace lead brand w zespole brand, największym w Kantar Polska.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Agnieszka Pawłowska w Kantar Polska
Agnieszka Pawłowska

Agnieszka Pawłowska odpowiada za kompleksowe zarządzanie projektami badawczymi, budowanie długofalowych relacji z klientami oraz rozwój strategicznych inicjatyw wspierających wzrost biznesu. W swojej roli łączy kompetencje doradcze z doskonałą znajomością procesów operacyjnych, dbając o najwyższy poziom realizacji projektów – od briefu po finalną prezentację wyników i rekomendacji.

Nowa managerka w Kantar Polska

Do jej obowiązków należą także analiza wyników, przygotowywanie ofert, mentoring młodszych członków zespołu oraz aktywne poszukiwanie nowych możliwości rozwoju współpracy.

Doświadczenie zdobywała w roli programme managera, gdzie odpowiadała za projektowanie i wdrażanie dedykowanych rozwiązań badawczych dla globalnych marek takich jak Google, Amazon, Unilever czy Reddit. Prowadziła onboarding kluczowych klientów, usprawniała narzędzia zespołowe, szkoliła zespoły oraz współtworzyła globalne inicjatywy produktowe.

Wcześniej zdobywała doświadczenie m.in. w Samsungu, Cheil, TNS oraz PKO BP, co pozwala jej łączyć perspektywę klienta z głębokim zrozumieniem rynku i procesów badawczych.

– Agnieszka będzie współpracowała z kluczowymi klientami domeny Brand. Ponadto zadaniem Agnieszki będzie popularyzacja i sprzedaż rozwiązań brandowych dostępnych na platformie Kantar Marketplace – komentuje Patrycja Kondrat, brand domain lead/ department director, Kantar Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu