Ruszyła pierwsza kampania Allegro skierowana do seniorów (wideo)

W kolejnej odsłonie platformy reklamowej „Nasz największy sklep” Allegro zwraca się do osób w wieku 50 lat i więcej, pokazując, jak dzięki wymianie doświadczeń i zakupom internetowym zacieśnić więzi z pokoleniem ich dzieci i wnuków. Za przygotowanie i realizację działań odpowiada agencja Ogilvy.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Ruszyła pierwsza kampania Allegro skierowana do seniorów (wideo)

Historia opowiedziana w filmie „Dron”  pokazuje, jak młody człowiek dzieli się z dziadkiem wiedzą na temat Allegro. Gdy po chwili zniszczeniu ulega jego dron, dziadek szybko znajduje rozwiązanie problemu na Allegro. Ostatecznie obaj panowie wspólnie spędzają wspólnie czas w warsztacie. - Tworząc kampanię skierowaną do dojrzałych, szukaliśmy wartości, które są dla nich ważne. Dlatego budując historię, bazowaliśmy na naprawianiu oraz na umacnianiu więzi z młodszym pokoleniem -  mówi Maciej Twardowski, executive creative firector w Ogilvy.

Poza spotami tv w ramach kampanii powstała specjalna strona toproste.allegro.pl, na której dojrzali znajdą wskazówki, jak korzystać z Allegro.

- Szczegółowo przebadaliśmy potrzeby, zachowania i zwyczaje osób 50+, co wpłynęło na kształt kampanii. Pokazujemy Allegro jako miejsce, w którym osoby dojrzałe poczują się "na czasie". Dzięki Allegro samodzielnie zrobią zakupy, zrealizują swoje pasje, a także zbliżą się do reszty rodziny - dodaje Joanna Kobylińska-Andrzejak, senior brand marketing specialist Allegro.

Kampania powstawała we współpracy z Krajowym Instytutem Gospodarki Senioralnej. Filmy stworzone na potrzeby kampanii wyreżyserował Kuba Michalczuk, za produkcję odpowiadało studio MOON Films, za postprodukcję Televisor, Juice za montaż dźwięku, a muzykę skomponował Włodzimierz Antoniw. Kreację kampanii przygotowała agencja Ogilvy, zakupem mediów zajęły się dom mediowy Starcom, agencja digital-contentowa LiquidThread, a także agencja reklamowa Hand Made, która odpowiada za kampanię w mediach społecznościowych.

Firma Allegro, do której należą też Ceneo i eBilet Polska, w pierwszym kwartale br. osiągnęła wzrost przychodów netto o 61,1 proc. do 1,21 mld zł i zysku netto ze 104,6 do 269,6 mln zł. Liczba aktywnych kupujących na platformie Allegro wzrosła o 13,4 proc. do 13,2 mln, a ich łączne wydatki - o 46,1 proc. do 9,6 mld zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami