Ciszewski PR dla marki El Sol

Agencja Ciszewski Public Relations podpisała umowę o współpracy zmarką El Sol należącą do portfolio Carlsberg Polska.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

W ramach umowy agencja będzie odpowiedzialna za działania mediarelations przy obsłudze projektu Otwarte Pokazy Leżakowania z ElSol.

W czasie trzymiesięcznej współpracy agencja będzieodpowiedzialna za budowanie świadomości marki wśród mediów, a zaich pośrednictwem - wśród grupy docelowej.

Za realizację działań dla marki El Sol po stronie agencji będzieodpowiedzialny zespół Sylwii Sasal.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pieniądze nie tylko dla TVP. KRRiT wypłaci ponad 120 mln zł

Pieniądze nie tylko dla TVP. KRRiT wypłaci ponad 120 mln zł