DHL nową kampanią promuje automaty paczkowe

Firma DHL eCommerce Polska rozpoczęła kampanię pod hasłem “DHL Box 24/7. Łatwo przychodzi”. Działania łączą komunikację wizerunkową z atrakcyjnymi ofertami cenowymi w nowoczesny, humorystyczny sposób.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
DHL nową kampanią promuje automaty paczkowe
mat.pras.

Kampania ma na celu budowanie świadomości marki i zachęcenie konsumentów do wygodnego korzystania z tej formy dostawy, udowadniając przy tym, że użytkowanie DHL Box 24/7 idealnie wpisuje się w rytm codziennego życia każdego z nas, przy czym „rytm” to w tej kampanii słowo klucz.

Kampania generyczna będzie przeplatana z taktycznymi wariantami, promującymi odbiory w promocyjnej cenie u kluczowych partnerów DHL.

Głównym elementem spotów są rapowane motywy, w których wykorzystano dźwięki wydawane przez… maszyny DHL Box 24/7. W ten sposób firma pokazuje, że automaty paczkowe idealnie wpisują się w styl życia dzisiejszych konsumentów – żyjących w swoim rytmie i bez ograniczeń. 

Działania reklamowe emitowana są w mediach dostosowanych do emisji wideo z dźwiękiem – w tym przede wszystkim na Youtube, Tiktoku, Facebooku i Instagramie. Ich wsparcie są aktywności PR i w social mediach.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Mullenlowe, a za zakup mediów – Mediahub.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?