Dyrektor programowy TV 4 zajmie się polityką programową Superstacji

Adam Stefanik, dyrektor programowy TV 4, rozpoczyna współpracę zSuperstacją, gdzie będzie odpowiadać za przygotowanie iwprowadzenie nowej oferty programowej kanału.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Jeszcze nie ustalono, jak nazywać się będzie stanowisko, które wSuperstacji obejmie Stefanik. Na razie będzie on łączyć pracę wkanale informacyjnym z pracą na stanowisku dyrektora programowegoCzwórki - ale jak informuje Katarzyna Tatarkiewicz, dyrektormarketingu Superstacji - założenie jest takie, że od "pewnegomomentu" będzie on pracować jedynie dla Superstacji. Nie wiadomojednak, kiedy ów "moment" nastąpi.

Adamowi Stefanikowi podlegać ma Wojciech Mazowiecki, który odkwietnia br. objął nowoutworzone stanowisko szefa działuprogramowego Superstacji, przejmując kompetencje redaktoranaczelnego kanału (Mazowiecki jest dziennikarzem Superstacji odlistopada 2007 roku). Natomiast Sławomir Kińczyk, dotychczas p.o.redaktor naczelny Superstacji, został szefem wydawców w kanale (tonowa funkcja w stacji).

Średnia udział Superstacji w rynku telewizyjnym w marcu br.wyniósł 0,20 proc. (dane AGB Nielsen Media Research).

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami