Energia dużego miasta w kampanii Freenow

Platforma Freenow rusza z ogólnoeuropejską kampanią reklamową, obejmującą też Polskę. Realizuje ją - po wygranym przetargu - agencja BMB.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Energia dużego miasta w kampanii Freenow

Aplikacja Freenow przeszła ostatnio redesign, czego efektem jest odświeżenie wizualne w komunikacji, a zwieńczeniem startująca ogólnoeuropejska kampania reklamowa autorstwa agencji kreatywnej BMB. To pierwsza kampania zrealizowana przez tę agencję, od jej wygranej w przetargu w marcu ubiegłego roku.

Agencja stworzyła kreatywną platformę komunikacyjną “Feel Freenow", żeby podkreślić, że Freenow jest skierowana do osób czerpiących energię z tętniącego życiem miasta, którzy chcą doświadczać wielu ekscytujących momentów jakie ono oferuje, bez tracenia czasu na zastanawianie się jak dotrzeć w różne miejsca.

 

Będące trzonem kampanii wideo przedstawia świat, w którym mieszkańcy są umieszczeni w powtarzalnej pętli. W centrum narracji znajduje się bohaterka, którą z zapętlenia wyrywa powiadomienie w telefonie. Wzywa ją do wyruszenia w miasto korzystając ze wszystkiego co ono oferuje po drodze i docierając na miejsce różnymi środkami transportu dostępnymi we Freenow.

W Polsce spot emitowany jest w kinach sieci Cinema City i Multikino oraz w internecie. Kampania obejmuje też outdoor w 25 miastach - paczkomaty, nośniki klasyczne cyfrowe. Na tych ostatnich kreacje dopasowywane będą dynamicznie do zmieniających się warunków, takich jak pogoda, dzień tygodnia oraz pora dnia. Dodatkowo, na wybranych nośnikach dzięki integracji technologicznej z usługą Freenow wyświetlany będzie czas dojazdu najbliższej dostępnej taksówki do miejsca lokalizacji danego nośnika.

Za planowanie i zakup mediów w Polsce odpowiada dom mediowy OMD.

Kampania “Feel Freenow" jest też realizowana m.in. w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Niemczech, Hiszpanii, Włoszech, Grecji.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem