Gemius wprowadza możliwość sprzedaży powierzchni wideo w programmaticu

Gemius wprowadził nową funkcjonalność do narzędzia AdOcean SSP - możliwość sprzedaży powierzchni reklamowej wideo w modelu programatycznym.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Nowa usługa jest dostępna globalnie. Aby ją włączyć, należy skontaktować się z lokalnym przedstawicielem firmy.

AdOcean to adserwer, który pozwala wydawcom efektywnie zarządzać powierzchnią reklamową w modelu tradycyjnym (direct sales) i programmaticu. Możliwość ta dostępna jest na wszystkich urządzeniach i dotyczy nie tylko reklam displayowych, ale także tych w formacie wideo.

W AdOcean SSP wydawcy mogą udostępnić powierzchnię w dwóch formatach: instream (reklama wideo wyświetlana w trakcie oglądania innych filmów) i oustream (reklama wideo niebędąca częścią contentu filmowego), które wyświetlane są zarówno na komputerach, jak i urządzeniach mobilnych.

Korzyści z AdOcean SSP

Dzięki nowym funkcjonalnościom, sprzedający powierzchnię reklamową wydawcy zyskują dodatkowe źródło przychodów. Strona zakupowa (DSP, reklamodawcy) zaś kupuje kampanie na zweryfikowanych witrynach, co gwarantuje transparentność i bezpieczeństwo.

- Wprowadzenie programmatic video do AdOcean SSP to ważny krok w rozwoju naszej platformy. Jest bezpośrednią odpowiedzią na rosnący wzrost wydatków reklamowych w tym modelu, który obserwujemy na wszystkich rynkach - komentuje Radosław Gołąb, advertising business development director w Gemius.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"