Maciej Rzeżuchowski i Marek Janicki w Codemedia

Do zespołu agencji Codemedia dołączyli Maciej Rzeżuchowski, obejmując stanowisko media managera, oraz Marek Janicki, który został specjalistą ds. SEM.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Maciej Rzeżuchowski i Marek Janicki w Codemedia
Maciej Rzeżuchowski

Maciej Rzeżuchowski zajmie się planowaniem mediów i obsługą klientów, m.in. firm Novascon i Przedsiębiorstwa Farmaceutycznego Lek-Am. Marek Janicki jako specjalisty ds. SEM będzie odpowiedzialny za przygotowywanie strategii reklamowych dla klientów, prowadzenie i optymalizacja kampanii SEM oraz raportowanie do klientów (m.in. dla Tchibo).

Rzeżuchowski ma ponad 6-letnie doświadczenie w pracy w mediach. Ostatnio od 2007 roku pracował w domu mediowym MPG/Havas Media m.in. jako media manager. Zajmował się obsługą m.in. Hyundai, Clarks oraz Air France. Jest absolwentem politologii na Uniwersytecie Warszawskim.

Janicki pracował wcześniej w Wydawnictwie Wiedza i Praktyka oraz agencjach Sales & More, AdFocus (Netsprint) czy  Quisma. Wśród obsługiwanych przez niego klientów są m.in. Home Broker, Tax Care, Allianz, Canal+, Meritum Bank, Merlin, MetLife Amplico, Lufthansa, Citi, Skoda, Ford oraz Danone. Ukończył politologię na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz studia podyplomowe z informatyki i technik internetu na Politechnice Warszawskiej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami