Michał Jeziółkowski head of programmatic direct w Społeczności

Michał Jeziółkowski - dotychczasowy key account manager sieci reklamowej Społeczności - awansował na stanowisko head of programmatic direct.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Michał Jeziółkowski head of programmatic direct w Społeczności
Michał Jeziółkowski

Jeziółkowski odpowiada za nadzór i rozwój obszaru programmatic direct, który firma wzmacnia w ramach swojej aktualnej strategii rozwoju. Sieć otworzyła się na obsługę klientów bezpośrednich, którzy nie współpracują z domami mediowymi, a także chcą zlecać kampanie programatyczne.

Głównym zadaniem Jeziółkowskiego będzie realizacja kampanii preferred deals i programmatic guaranteed.

- Rynek reklamy programmatic bardzo dynamicznie się rozwija, co wynika z jego dużej efektywności. Odnotowujemy istotny wzrost zainteresowania zakupem kampanii reklamowych drogą programatyczną, zarówno po stronie domów mediowych, jak i klientów indywidualnych. Daleko nam jeszcze do rynku amerykańskiego, ale prognozujemy, że w ciągu najbliższych lat udział procentowy wydatków na programmatic zbliży się do poziomu osiąganego za oceanem - mówi Krzysztof Czok, board member sieci reklamowej Społeczności.

Michał Jeziółkowski dołączył do Społeczności w 2013 roku. W ostatnim czasie był odpowiedzialny za współpracę z klientami bezpośrednimi, nadzór nad działaniami performance oraz realizację kampanii przeprowadzanych w kanale programmatic.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"