Koty i „No limit” w reklamach T-Mobile 1 - Bez Limitu (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa oferty T-Mobile 1 - Bez Limitu wprowadzonej właśnie przez sieć telekomunikacyjną T-Mobile Polska. Akcja - przygotowana przez firmy Bridge2Fun, Starcom Mediavest Group, Liquid Thread, Agencja Warszawa i ARC Worldwide - jest utrzymana w nowej konwencji kreatywnej reklam T-Mobile.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Reklamy podkreślają, że oferta T-Mobile 1 - Bez Limitu obejmuje nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y w całej Unii Europejskiej oraz nielimitowany internet w kraju, a najtańszy plan taryfowy (bez smartfonów, przy wykupieniu minimum trzech numerów) kosztuje 30 zł miesięcznie.

Spot jest oparty m.in. na zabawnym ujęciu kotów oraz refrenie piosenki „No limit”, popularnej na początku lat 90.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/t-mobile-darmowym-roaming-oferty-na-karte-heyah-tu-biedronka ##

Kampania jest oparta na konwencji kreatywnej wprowadzonej przez T-Mobile Polska ponad miesiąc temu, w reklamach usługi Supernet Video. Dynamiczne spoty w kolorach z oprawy graficznej sieci pokazują różne rozrywki młodych ludzi symbolizujące wolność i brak ograniczeń. Hasło główne komunikacji to „Teraz możesz”.

Nowa akcja reklamowa obejmuje telewizję, internet, radio, outdoor oraz salony T-Mobile Polska.

Kreacją i produkcją spotu zajęła się agencja Bridge2Fun, materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide, działania w internecie wspiera Liquid Thread, a aktywności w social media realizuje Agencja Warszawa. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom Mediavest Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"