WordPress 4.4 z nowym motywem domyślnym, responsywnymi grafikami i osadzaniem wpisów

Pojawiła się nowa, oznaczona symbolem 4.4 wersja platformy WordPress. Zdaniem twórców narzędzia pozwala ono w sprawniejszy i wygodniejszy sposób tworzyć treści i zarządzać nimi w internecie.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

WordPress 4.4 został nazwany „Clifford” na cześć amerykańskiego jazzmana Clifforda Browna. Na oficjalnym blogu platformy poinformowano o zastosowanych w niej nowych rozwiązaniach i funkcjach.

Jednym z najważniejszych elementów wprowadzonych w obecnej odsłonie WordPressa jest obsługa responsywnych obrazów, dzięki czemu mają się one wyświetlać poprawnie na ekranach różnych urządzeń, zarówno stacjonarnych, jak i mobilnych.

Kolejnym rozwiązaniem jest szersza niż w poprzednich odsłonach obsługa metadanych, które można umieszczać nie tylko przy wpisach, konkretnych użytkownikach czy komentarzach.

Twórcy WordpRessa twierdzą też, że w wersji 4.4 usprawnili obsługę komentarzy, dzięki czemu platforma radzi sobie lepiej w wypadku tych treści, które generują dużą liczbę komentarzy.

Kolejnym nowym elementem jest domyślny motyw o nazwie Twenty Sixteen, a także rozwiązanie o nazwie oEmbed  pozwalające szeroko umieszczać na stronach użytkownika posty pochodzące z innych witryn opartych na WordPressie.

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska