Za nami premiera programu Joanny Koroniewskiej w TVN. Ilu miał widzów?

„Zróbmy sobie dom” to nowy program rozrywkowy, którego premierowy odcinek można było zobaczyć na antenie TVN w wielkanocny poniedziałek. Premierę formatu prowadzonego przez Joannę Koroniewską obejrzało 880 tys. widzów.

Małgorzata Major
Małgorzata Major
Udostępnij artykuł:
Za nami premiera programu Joanny Koroniewskiej w TVN. Ilu miał widzów?

Pierwszy odcinek programu „Zróbmy sobie dom”, w którym dziewięć par rozpoczęło rywalizację o spełnienie wyjątkowego marzenia, jakim jest posiadanie własnego domu, nadano nietypowo o 19.45. Program osiągnął udział na poziomie 6,87 proc. w grupie wszystkich widzów, 9,1 proc. wśród widzów w wieku 20-54 i 8,7 proc. w grupie wiekowej 16-49. TVN zajął drugie miejsce pod względem udziału w tych ostatnich grupach w paśmie emisji formatu. 

„Zróbmy sobie dom” to polska wersja belgijskiego formatu „Home Made Home”. Za produkcję odpowiada GPlus Production, a producentem komercyjnym jest Content Spot. Jak czytamy w opisie programu, wyłonione w castingu pary „w wyniku różnych sytuacji losowych i życiowych zawirowań” nie mogą pozwolić sobie na kupno własnego lokum.

Kolejne odcinki programu „Zróbmy sobie dom” będą nadawane w poniedziałki o 20.55. 

W latach 2013-2014 stacja TVN emitowała program „Bitwa o dom”, o podobnej formule do produkcji z udziałem Joanny Koroniewskiej. Stawką „Bitwy o dom” było mieszkanie na jednym z nowych osiedli w Warszawie. 

Małgorzata Major
Autor artykułu:
Małgorzata Major
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?