Magazyn "Aktivist" wraca do druku. Na 25-lecie istnienia

Magazyn "Aktivist" (Valkea), który od 2000 roku dokumentuje warszawskie życie kulturalne i klubowe, obchodzi właśnie jubileusz 25-lecia. Z tej okazji magazyn wraca do druku — przygotowano specjalne, papierowe wydanie z dwiema różnymi okładkami.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
Magazyn "Aktivist" wraca do druku. Na 25-lecie istnienia
"Aktivist" - wydanie jubileuszowe

Jedna z okładek należy do Fisza i Emade – artystów, których muzyka towarzyszyła całemu pokoleniu millenialsów – sfotografowanych polaroidem. Na drugiej okładce znalazła się Lila Janowska, przedstawicielka generacji social mediów, uchwycona przez Tomka Janusa nowoczesnym smartfonem. To zestawienie ma pokazywać, jak analogowa przeszłość spotyka się z cyfrową teraźniejszością — podano w komunikacie.

W numerze redakcja sięga do kultowych miejsc, przypomina artystów, którzy pojawiali się na jego łamach w początkach kariery – jak Monika Brodka czy Krzysztof Zalewski. Obok wspomnień znajdziemy teksty o dizajnie, modzie, muzyce, literaturze i social mediach, felietony o estetyce Y2K oraz miejskich sharingach, a także rozmowy z twórcami, którzy dopiero dają o sobie znać.

– 25 lat temu opowiadaliśmy Warszawie, co się dzieje w mieście – i szybko dołączyły do niej Kraków, Poznań, Wrocław czy Trójmiasto. Dziś, niezależnie od miejsca, wciąż mówimy o tym, co kształtuje miejską kulturę i ludzi, którzy ją tworzą – mówi Morten Lindholm, wydawca "Aktivista", członek zarządu agencji Valkea.

"Aktivist" zniknął z druku sześć lat temu

Specjalny numer magazynu ukazał się w nakładzie 30 tys. egzemplarzy i jest dostępny w klubach, kawiarniach i innych miejscach w Warszawie.

"Aktivist" zakończył regularne wydania drukowane w 2019 roku, od tego czasu funkcjonuje wyłącznie w wersji elektronicznej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Inwestor "Rzeczpospolitej" ukarany przez nadzór giełdy. Grzywny także dla Hajdarowiczów

Inwestor "Rzeczpospolitej" ukarany przez nadzór giełdy. Grzywny także dla Hajdarowiczów

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO