„Magazyn Ekspresu Reporterów” z Rogalskim ma o 415 tys. widzów mniej niż z Olszańskim, TVP1 przegrywa z konkurencją

Nowy sezon „Magazynu Expresu Reporterów” z Mirosławem Rogalskim w roli gospodarza ogląda średnio 547 tys. widzów, o 415 tys. osób mniej niż początek poprzedniego sezonu który prowadził Michał Olszański. Jedynka w czasie emisji programu zajmuje ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
„Magazyn Ekspresu Reporterów” z Rogalskim ma o 415 tys. widzów mniej niż z Olszańskim, TVP1 przegrywa z konkurencją
Mirosław Rogalski odpowiada teraz za szkolenia pracowników i współpracowników TVP fot. TVP1

Od nowego sezonu „Magazyn Expresu Reporterów” prowadzi Mirosław Rogalski, który w roli gospodarza zastąpił Michała Olszańskiego (pełnił funkcję przez 21 lat). Średnia widownia pierwszych trzech wydań audycji z udziałem nowego prowadzącego na antenie TVP1 (w okresie od 8 do 22 września 2020 roku o godz. 21.55; pierwsza emisja wyjątkowo o 22.30) wyniosła 547 tys. osób. Przełożyło się to na 5,58 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 3,38 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 4,15 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Widownia „Magazynu Expresu Reporterów” spada z odcinka na odcinek. Pierwszy oglądało 658 tys. osób, drugi - 518 tys., a trzeci - 466 tys.

grafika

Dla porównania, na początku sezonu 2019/2020 „Magazyn Ekspresu Reporterów” (tj. w okresie od 10 do 24 września 2019 roku) oglądało średnio 962 tys. widzów. Przełożyło się to na 8,70 proc. udziału 4+, 4,33 proc. w 16-49 oraz 6,20 proc. w 16-59. Audycja straciła 415 tys. oglądających.

Jedynka w czasie emisji reporterskiego magazynu zajmuje ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym na tle tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym czasie jest TVP2 (10,34 proc.). Drugi jest TVN (8,22 proc.), a trzeci - Polsat (6,61 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/miroslaw-rogalski-szef-studia-reportazu-i-dokumentu-polskiego-radia-zastepca-dyrektora-trojka,7170480293439617a ##

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka zajmuje miejsce czwarte.

grafika

„Magazyn Ekspresu Reporterów” to program Telewizji Polskiej, w którym prezentowane są reportaże interwencyjne. Audycja zadebiutowała w październiku 1999 roku przez pierwsze 20 lat nadawana była w TVP2. Od jesieni 2019 roku program oglądać można w TVP1.

mk
Autor artykułu:
mk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji