Magazyn poświęcony branży Public Relations w Polsce

Polskie Stowarzyszenie Public Relations stworzyło pierwszy numer magazynu poświęconego branży PR w Polsce. Magazyn jest darmowy i można go pobrać ze strony internetowej Stowarzyszenia.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W pierwszym numerze m.in. relacja z konferencji "Wyzwania dla public relations A.D. 2011" oraz z rozdania nagród Lwy PR, ciekawe wywiady - w tym rozmowa z Piotrem Czarnowskim, dr Ewą Hope, czy raport poświęcony wizerunkowi medialnemu zawodu piarowca. Przemysław Przybylski z Lotniska im. Chopina opisuje także czym różni się praca rzecznika prasowego od pracy specjalisty ds. PR.

Pierwszy, eksperymentalny numer wydawnictwa, ukazał się 19 stycznia 2012 roku. Data ta ma szczególne znaczenie - dokładnie 18 lat wcześniej Polskie Stowarzyszenie Public Relations zostało powołane do życia. Magazyn ma prawie 30 stron, w całości poświęcony jest branży Public Relations w Polsce. Będzie ukazywał się regularnie, jako dwumiesięcznik.

Magazyn pobrać można ze strony internetowej, biura prasowego bądź przejrzeć online, klikając w link:

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa