Zadaniem agencji Whites będzie rozwój ruchu organicznego dla głównego serwisu makro.pl oraz dotarcie do najważniejszych biznesowo grup docelowych marki. W projekt zaangażowano zespoły: SEO, content marketingu oraz R&D.
- Bardzo się cieszymy na nawiązanie współpracy z marką Makro. Tworzenie eksperckich treści i precyzyjne dotarcie do kluczowych grup docelowych poprzez wyszukiwarkę jest jedną z naszych specjalizacji. Charakterystyka potencjalnych klientów MAKRO zmierza do coraz większej digitalizacji procesów zakupowych i mamy wszelkie możliwości do zagospodarowania tych trendów poprzez dedykowane aplikacje czy sklep online. Nasze działania rozpoczęliśmy od opracowania strategii SEO-contentowej, jednocześnie dbając o nadchodzące zmiany w wyszukiwarce związane m.in. z GEO - mówi Kuba Ciesielski, business development lead w agencji Whites.

Agencja nie podaje na jak długo zawarła z Makro umowę o współpracy.











