Wybrana w przetargu firma ma zająć się na zlecenie BGK zakupem powierzchni reklamowych w prasie codziennej, branżowej i specjalistycznej, w internecie, na nośnikach outdoorowych oraz zakupem czasu reklamowego w radiu i telewizji. Ponadto będzie odpowiadać za przygotowanie i realizację strategii promocji wybranych przez Bank projektów (opracowanie media planu, dobór mediów, określenie budżetu, kontrola realizacji itp.). Będzie też doradzać w wyborze najkorzystniejszych formatów reklam i terminów publikacji, oraz doboru tytułów prasowych, serwisów internetowych i stacji telewizyjnych dla potencjalnych zleceń reklamowych BGK.
Umowa z wybraną firmą zostanie podpisana na okres 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Bank zastrzega, że łączne wynagrodzenie za dwuletnią obsługę mediową nie może przekroczyć kwoty 2 023 350 zł brutto. Warunkiem udziału w przetargu, który trwa do 24 kwietnia jest wpłata 9 tys. zł wadium.

BGK na obecnym etapie nie podaje wielkości budżetu mediowego, którego obsługą zajmie się wybrana w tym przetargu firma. Ma ją ujawnić dopiero tuż przed otwarciem ofert, które zaplanowano na 24 kwiecień br.











