Malinowska i Zień w nowej odsłonie kampanii Siemens FreshLook

Rozpoczęła się trzecia już edycja projektu modowego Siemens FreshLook, którego twarzą jest modelka i stylistka Karolina Malinowska. Podobnie jak w roku ubiegłym wspierać ją będzie projektant gwiazd - Maciej Zień.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Siemens FreshLook to kontynuacja rozpoczętej w 2011 roku modowej inicjatywy marki Siemens AGD. Projekt kierowany jest do wszystkich pasjonatów mody, stylizacji oraz osób lubiących być na czasie z najnowszymi trendami. Idea kampanii bazuje na znanych już miłośnikom mody zasadach: konkursie na najlepsze stylizacje oraz współtworzeniu wraz z internautami modowego e-magazynu. Zwieńczeniem akcji są finałowe zakupy z Karoliną Malinowską, której towarzyszyć będzie Maciej Zień.

Jak podkreśla Krzysztof Tkaczyk, dyrektor kreatywny w agencji INSIGNIA, założeniem akcji jest budowanie świadomości kategorii produktu. - Zależało nam na stworzeniu przyjemnej i nowatorskiej, a przy tym modnej przestrzeni dla nowoczesnych konsumentek. W  ramach kampanii każda z nich będzie mogła nie tylko podziwiać modowe kreacje i czytać inspirujące materiały, ale również kreować treści i publikować swoje stylizacje­ – wyjaśnia.

E-magazyn „Siemens FreshLook” będzie można pobrać  co dwa tygodnie przez cały okres trwania kampanii. Znajdą się w nim m.in. zdjęcia najlepszych stylizacji, wywiady, komentarze czytelników, opinie Karoliny Malinowskiej, teksty Macieja Zienia.

Akcję wspierają polscy blogerzy modowi, którzy również będą publikowali na łamach e-magazynu Siemens FreshLook.

Ubiegłoroczna edycja Siemens FreshLook spotkała się z entuzjastyczną reakcją internautów. Przez 14 tygodni do konkursu dodano ponad 2 200 zdjęć w siedmiu edycjach tematycznych. Strona akcji na Facebooku zebrała społeczność liczącą 12 000 fanów, a sam serwis Siemens FreshLook odwiedziło 90 000 osób. Same magazyny ściągnięte zostały 500 000 razy.

Za strategię i realizację kampanii odpowiada agencja INSIGNIA.

Więcej informacji o akcji można znaleźć na stronie:

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online