Let’s Colour to globalna inicjatywa marki Dulux, której celem jest przekształcanie przestrzeni miejskich w bardziej przyjazne oraz zachęcanie ludzi do wspólnego odmieniania rzeczywistości, w której żyją, za pomocą barw.
- Tegoroczna akcja Dulux Let’s Colour nie mogła ominąć Warszawy, gdzie możemy zaobserwować, jak dynamicznie zmienia się przestrzeń miejska. Praski brzeg Wisły to idealne miejsce, żeby podkreślić rolę koloru w tkance miasta. Już 7 września bądźcie razem z nami i dodajcie barw do życia, zgodnie z przewodnim hasłem tegorocznej kampanii, czyli Czas na zmianę! - mówi Piotr Cywiński, przedstawiciel marki Dulux.
Filozofia zmiany przestrzeni miejskiej, wyznawana przez Dulux Let’s Colour, to nie tylko malowanie miejsc, ale przede wszystkim nadawanie im drugiego życia i sprawianie, że ludzie będą czuli się lepiej w otaczającej ich przestrzeni.

- Bezdyskusyjnie od kilku lat bulwary w stolicy tętnią życiem nocnym i kulturalnym, dlatego motywem przewodnim projektu jest przedstawienie Wisły, jako miejsca spotkań. Mural będzie spójny z identyfikacją wizualną miasta i wpisuje się w ideę ożywiania przestrzeni, jaka towarzyszy akcji Dulux Let’s Colour – mówi Aqualoopa, autor projektu.
Równolegle w Temacie Rzeka będą odbywać się Pierwsze urodziny LONG TRIP. W ramach imprezy przewidziano szereg atrakcji, w tym WARSAW SKIMBOARD CONTEST - pierwsza edycja międzynarodowych zawodów, BMX SHOW oraz TARGOWISKO WARSZAWA, w ramach których swoje produkty przedstawi ponad 70 wystawców.
- Zapowiada się niesamowity weekend nad Wisłą, w trakcie którego każdy znajdzie coś dla siebie – ciuchy, sporty ekstremalne, dobre jedzenie i malowanie. Pragniemy odświeżyć ideę i powrócić do tradycji warszawskich bazarów – mówi Grzegorz Goch z Tematu Rzeka. - Dysponujemy olbrzymią przestrzenią na świeżym powietrzu, co jeszcze bardziej podkreśli charakter luźnego, klimatycznego spotkania mieszkańców Warszawy, którzy wspólnie mogą spędzić czas na handlowaniu, połączonym z relaksem wzdłuż brzegu Wisły – podkreśla Goch.

8 kwietnia br. roku ruszyła trzecia edycja akcji Dulux Let’s Colour. W tym roku zostały już pomalowane korytarze Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie, przedszkole w Sokółce, przejście PKP w Lesznie, stadion żużlowo-piłkarski w Ostrowie Wielkopolskim, bulwar nad Odrą w Opolu, pawilon handlowy w Toruniu oraz Hufiec ZHP w Augustowie.
Start: 7 września 2013 (sobota) Miejsce: praski brzeg Wisły, między mostem Poniatowskiego, a kolejowym, obok Tematu Rzeka
Organizatorzy zapewniają sprzęt do malowania.
Dulux – Czas na zmianę!
Więcej informacji na:
*** Czym jest projekt Dulux Let’s Colour
Dulux Let’s Colour jest globalną inicjatywą marki Dulux, której celem jest przekształcanie szarych przestrzeni w bardziej kolorowe oraz zachęcanie ludzi do wspólnego odmieniania rzeczywistości, w której żyją, za pomocą koloru. Wspólnie z mieszkańcami i artystami rozprzestrzeniamy kolor w miastach, zmieniając życie ludzi na lepsze i sprawiając, że czują się lepiej w miejscach, w których funkcjonują, na co dzień. Naszym celem jest stworzenie światowego ruchu Dulux Let’s Colour, do którego każdy może dołączyć i zmieniać świat na piękniejszy. Do tej pory malowaliśmy m.in. w Anglii, Francji, Brazylii, Turcji, Indiach i RPA. W 2011 roku do grona krajów, w których projekt jest implementowany, dołączyła Polska.

Przykłady globalnych realizacji
Brazylia, Francja, Indie, RPA, Holandia, Turcja i Wielka Brytania to kraje, gdzie Dulux Let’s Colour zostawił już swój ślad. Mieszkańcy m.in. Paryża, Rio de Janeiro i Johannesburg’a zakasali rękawy, chwycili wałki i pędzle i przyłączyli się do nas, malując szkoły, ulice i place. Udało się nam zarazić ludzi entuzjazmem i dodać kroplę koloru do kawałka naszego globu.











