PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
T-Mobile Polska promuje bonusy w aplikacji oraz ofertę na kartę. To pierwsza kampania od PZL
Orlen zmienił szyld na ponad 90 stacjach Lotos. Szykuje nową aplikację mobilną
AmRest w końcu wycofuje się z Rosji. Biznes KFC poprowadzi ktoś inny
AmRest w końcu wycofuje się z Rosji. Biznes KFC poprowadzi ktoś inny
“It’s Time! It’s SkyShowtime”. Kampania serwisu potrwa kilka tygodni
Szef marki w Procter&Gamble: duże budżety reklamowe niekoniecznie są lepsze
PepsiCo odświeża markę 7Up, pierwszy raz od siedmiu lat. Nowe logo i „New Get Up, Same 7UP”
PepsiCo odświeża markę 7Up, pierwszy raz od siedmiu lat. Nowe logo i „New Get Up, Same 7UP”
InPost nie chce odmieniać przez przypadki nazwy Paczkomat. Językoznawcy: słowo paczkomat nie powinno podlegać ochronie prawnej
InPost nie chce odmieniać przez przypadki nazwy Paczkomat. Językoznawcy: słowo paczkomat nie powinno podlegać ochronie prawnej
Mniejsze Ptasie mleczko, chudsze czekolady, mniej oleju czy mleka za tę samą cenę. "To już trend. Z czasem zaszkodzi wszystkim"
Play ograniczył marketingowo UPC Polska. Mocniej reklamowały się Vectra i Netia
Play ograniczył marketingowo UPC Polska. Mocniej reklamowały się Vectra i Netia
Coca-Cola wprowadza na rynek własnego smartfona, producentem realme
Coca-Cola wprowadza na rynek własnego smartfona, producentem realme
Unilever podnosi wydatki na reklamę o 500 mln euro i obiecuje dalsze inwestycje w 2023 r.
Rząd chce reklam energetyków tylko w godz. 20-6. Najmocniej promują się Red Bull i Black
Paris Hilton twarzą globalnej kampanii Klarny „That’s smoooth”
Huawei zamknął flagowy sklep w Warszawie
Huawei zamknął flagowy sklep w Warszawie
Węgierska agencja Growww Digital dołącza do grupy Bluerank
Oszczędności dominują w reklamach sieci sklepowych. "To wyścig na dno"
Oszczędności dominują w reklamach sieci sklepowych. "To wyścig na dno"