PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Dino Polska z wyższą kapitalizacją niż Orlen. "Notuje duże wzrosty i ma lepsze perspektywy rozwoju"
5 tysięcy dolarów za robienie memów w Bud Light Seltzer
5 tysięcy dolarów za robienie memów w Bud Light Seltzer
Lauryn Hill w reklamie Louis Vuitton
Hunter Schafer globalną ambasadorką Shiseido
Hunter Schafer globalną ambasadorką Shiseido
Alior Bank ze spadkiem wpływów odsetkowych i 513 mln zł straty, aktywa Ruchu wycenił na 140 mln zł
Alior Bank ze spadkiem wpływów odsetkowych i 513 mln zł straty, aktywa Ruchu wycenił na 140 mln zł
Sos Knorra już nie "cygański". Koncern ugina się pod zarzutami o rasizm
Grupa CCC stawia na nowe otwarcie marki Rage Age
UPC Polska po decyzji UOKiK-u ma zmienić standardy telemarketingu i dać klientom rekompensaty
Reklamy Play bez Barbary Kurdej-Szatan? „Format mógł się wyczerpać, ale radykalna zmiana komunikacji jest ryzykowna”
Reklamy Play bez Barbary Kurdej-Szatan? „Format mógł się wyczerpać, ale radykalna zmiana komunikacji jest ryzykowna”
Marks&Spencer przeprasza za rasistowskie nazwy biustonoszy. "Musimy się jeszcze dużo nauczyć"
W 2019 r. zjedliśmy mniej ziemniaków i chleba, więcej makaronów
Radosław Majdan i Wealth Solutions stworzą serię whisky
Lody Magnum od przyszłego roku w opakowaniach z odzysku
Lody Magnum od przyszłego roku w opakowaniach z odzysku
IKEA prezentuje katalog na 2021 rok. "Poradnik lepszego życia w domu"
IKEA prezentuje katalog na 2021 rok. "Poradnik lepszego życia w domu"
Play w II kwartale stracił 214 tys. klientów. Mniej na marketing i ze sprzedaży sprzętu, 59 tys. klientów Play Now TV Box
Sklepy x-kom współpracują z Booksy
Sklepy x-kom współpracują z Booksy
„Możesz być, kim chcesz” przekonuje marka Barbie w nowej kampanii promującej kolekcję dla Biedronki
„Możesz być, kim chcesz” przekonuje marka Barbie w nowej kampanii promującej kolekcję dla Biedronki
Załoga Biedronki w nowych strojach na 25-lecie firmy w Polsce
Wpływy OTO Film wzrosły o 58 proc., a studia Orka o 42 proc. 3,8 mln zł łącznego zysku
Wpływy OTO Film wzrosły o 58 proc., a studia Orka o 42 proc. 3,8 mln zł łącznego zysku
McDonald's chce "nadrobić stracony czas". Zwiększy budżet marketingowy
McDonald's chce "nadrobić stracony czas". Zwiększy budżet marketingowy
Santander Bank Polska zmniejszył wydatki marketingowe o 56 proc., a Bank Millennium o 20 proc.
Santander Bank Polska zmniejszył wydatki marketingowe o 56 proc., a Bank Millennium o 20 proc.
Sześć nowych bohaterek w drugiej odsłonie projektu "Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą" marki Patrizia Aryton
Sześć nowych bohaterek w drugiej odsłonie projektu "Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą" marki Patrizia Aryton
Twitch uruchamia Twitch Sports. Umowy z Realem Madryt, Arsenalem, Juventusem i Paris Saint-Germain
Lidl sprzedaje buty wyprodukowane z plastiku z recyklingu
Lidl sprzedaje buty wyprodukowane z plastiku z recyklingu
Coca-Cola zapowiada usunięcie marek "zombie", które mają słabe wyniki
Słodycze Mondelēz z mniejszą kalorycznością w tej samej cenie
Słodycze Mondelēz z mniejszą kalorycznością w tej samej cenie
Spór o kwadraturę czekolady rozstrzygnięty. Milka przegrała z Alfred  Ritter
Spór o kwadraturę czekolady rozstrzygnięty. Milka przegrała z Alfred Ritter
Roślinne klopsiki od sierpnia w IKEA
Roślinne klopsiki od sierpnia w IKEA
Barbados kusi zdalnych pracowników. "Możesz pracować na plaży"
Pernod Ricard chce wprowadzić aplikację, która pozwoli zgłaszać mowę nienawiści w social mediach
Grupa CCC: w II kwartale sprzedaż w sklepach stacjonarnych zmalała o 47 proc., e-commerce 79 proc. w górę, cięcia w marketingu
Grupa CCC: w II kwartale sprzedaż w sklepach stacjonarnych zmalała o 47 proc., e-commerce 79 proc. w górę, cięcia w marketingu
L'Oreal rezygnuje ze słowa „wybielanie” na kosmetykach do skóry. Zapowiedział to też Unilever
L'Oreal rezygnuje ze słowa „wybielanie” na kosmetykach do skóry. Zapowiedział to też Unilever