PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
T-Mobile i Carrefour z najpopularniejszymi reklamami na YouTube w Polsce (wideo)
T-Mobile i Carrefour z najpopularniejszymi reklamami na YouTube w Polsce (wideo)
WebTalk wypromuje skutery Piaggio i Vespa w social media
GoldenSubmarine pracuje dla Maggi w internecie
GoldenSubmarine pracuje dla Maggi w internecie
Innova Capital przejął od Dirlango część udziałów Grupy Netsprint
Innova Capital przejął od Dirlango część udziałów Grupy Netsprint
Deloitte Digital będzie promować Pizza Hut w internecie
NuOrder zajmie się obsługą Kotlina w social media
NuOrder zajmie się obsługą Kotlina w social media
„Mafia w sieci” promuje pomoc kotom w charytatywnym serwisie Allegro (wideo)
„Mafia w sieci” promuje pomoc kotom w charytatywnym serwisie Allegro (wideo)
IKEA z konkursem i aplikacją do zrobienia tylko jednego zdjęcia (wideo)
IKEA z konkursem i aplikacją do zrobienia tylko jednego zdjęcia (wideo)
Gwiazdy Instagrama w wiosennej kampanii odzieży Tommy Hilfiger
Green-up w social media z agencją Asap & Asap
Green-up w social media z agencją Asap & Asap
„Hardcore Henry” promowany przez youtuberów z kanału Ponki (wideo)
„Hardcore Henry” promowany przez youtuberów z kanału Ponki (wideo)
„Ambasadorowie relaksu” w kampanii rowerów Kross Le Grand
„Ambasadorowie relaksu” w kampanii rowerów Kross Le Grand
Analitycy prognozują wzrost wpływów i zysku Grupy SARE w br.
Analitycy prognozują wzrost wpływów i zysku Grupy SARE w br.
Jacek Dzięcielak: reklama natywna w kanale mobilnym mocno angażuje odbiorców
Jacek Dzięcielak: reklama natywna w kanale mobilnym mocno angażuje odbiorców
T-Mobile, Adidas, Allianz - najwięksi reklamodawcy wideo w polskiej sieci, spoty najczęściej na Facebooku
Whites uruchamia dział zagraniczny, kieruje nim Anastasya Fomenko
Whites uruchamia dział zagraniczny, kieruje nim Anastasya Fomenko