Value Media będzie dalej realizował kampanie performance'owe Tchibo

Dom mediowy Value Media (wchodzący w skład Group One) po wygranym przetargu utrzymał obsługę marki Tchibo w zakresie performance marketingu. Zajmuje się tym od dwóch lat.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Value Media będzie dalej realizował kampanie performance'owe Tchibo

Tchibo Warszawa uzasadnia, że działania marketingowe zaproponowane przez Value Media okazały się najlepsze m.in. pod względem innowacyjności i kosztów. W czasie dotychczasowej obsługi marki Tchibo dom mediowy w lutym br. zrealizował kampanię w nowym formacie Canvas.

Przetarg składał się z kilku etapów. Nie podano, ile ani które inne domy mediowe brały w nim udział.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"