PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Grupa SARE sprzedaje akcje, żeby za 5 mln zł kupić firmy specjalizujące się w big data i mobile’u
Grupa SARE sprzedaje akcje, żeby za 5 mln zł kupić firmy specjalizujące się w big data i mobile’u
„Bądź eko - kobiety to lubią” - Kompania Piwowarska promuje butelki zwrotne (wideo)
„Bądź eko - kobiety to lubią” - Kompania Piwowarska promuje butelki zwrotne (wideo)
Piwo Żubr w facebookowym spocie zaprasza do środka stada (wideo)
Piwo Żubr w facebookowym spocie zaprasza do środka stada (wideo)
W 2016 roku reklama natywna z nowymi formatami, coraz popularniejszy sponsoring treści
Reklamy tygodnia: Carlsberg, H&M, Oreo, PKP Intercity i Volvo (wideo)
Reklamy tygodnia: Carlsberg, H&M, Oreo, PKP Intercity i Volvo (wideo)
Intel promuje się „sztuką składania historii” z youtuberem Krzysztofem Gonciarzem (wideo)
Marcelina, Zofia Zborowska i Jakob Kosel wspominają WF w reklamach H&M (wideo)
Filmy z życia Macademian Girl, Pezeta i Karola Paciorka w kampanii reklamującej Honor 7
Filmy z życia Macademian Girl, Pezeta i Karola Paciorka w kampanii reklamującej Honor 7
Serwisy Gremi Media Communication przeszły z Ad-Vice do Business Ad Network
„Zostań legendą” - Joanna Jędrzejczyk reklamuje urządzenia mobilne Samsunga (wideo)
„Zostań legendą” - Joanna Jędrzejczyk reklamuje urządzenia mobilne Samsunga (wideo)
PKO BP szuka agencji do obsługi jego serwisów internetowych
PKO BP szuka agencji do obsługi jego serwisów internetowych
OS3 autorem nowego serwisu internetowego Intermarche
OS3 autorem nowego serwisu internetowego Intermarche
MediaCom chce śledzić mimikę internautów, by lepiej dopasować dla nich reklamy
MediaCom chce śledzić mimikę internautów, by lepiej dopasować dla nich reklamy
Online Advertising Network z ofertą Content.ad zarządzaną przez Weronikę Nowakowską
Online Advertising Network z ofertą Content.ad zarządzaną przez Weronikę Nowakowską
H+K Strategies i Netizens będą wspólnie przygotowywać oferty dla klientów
H+K Strategies i Netizens będą wspólnie przygotowywać oferty dla klientów
17 proc. więcej na reklamy w polskim internecie, dominują display i SEM