Marketingowe Mistrzostwa Polski w Żeglarstwie

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Firma Polskie Żagle oraz Polski Związek Żeglarski po raz pierwszy zorganizują Marketingowe Mistrzostwa Polski w Żeglarstwie MarketingCUP 2003, które odbędą się w przepięknym Pucku, na wodach Zatoki Puckiej w dniach 15 -17 sierpnia br. Organizatorzy zapraszają na jedyną w kraju imprezę tej rangi przedstawicieli agencji marketingowych, agencji BTL, agencji PR, firm badawczych oraz działów marketingu.

Zwycięzca regat otrzyma oficjalny tytuł mistrza Polski, obowiązujący do następnej edycji MarketingCUP oraz trofea w postaci pucharu i medali.

W programie regat, oprócz solidnej dawki żeglowania i emocji sportowych znajdą się także koncerty, imprezy integracyjne oraz specjalny program dla osób towarzyszących. Wśród wszystkich startujących zawodników zostaną rozlosowane nagrody ufundowane przez Telewizję TVN.

Poprzednie zawody - AdvertCUP 2003 - zakończyły się dużym sukcesem organizacyjnym. Na starcie stanęło 15 ekip z branży reklamowej. Tytuł mistrzowski wywalczyła załoga Polskiego Radia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji