PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Facebook i Fotka przyciągają bardziej niż Wykop. Instagram i Twitter, WhatsApp przed Snapchatem, mocno w dół Ask.fm i GG
67 proc. Amerykanów czerpie newsy z mediów społecznościowych, Twitter, Snapchat i YouTube mocno w górę
Połowa Polaków wierzy w informacje publikowane w mediach społecznościowych, ale  20 proc. wiadomości tam zamieszczanych jest fałszywych
Połowa Polaków wierzy w informacje publikowane w mediach społecznościowych, ale 20 proc. wiadomości tam zamieszczanych jest fałszywych
Cyfrowa rewolucja zmienia dziennikarzy. W relacjonowaniu faktów zastąpią ich roboty
Mateusz Grzesiak: Większość fałszywych newsów służy reklamie i polityce. Walczyć z dezinformacją powinny media społecznościowe i sami internauci
Mateusz Grzesiak: social media zrewolucjonizowały biznes i życie osobiste
90 proc. polskich internautów korzysta z social media. Liderem Facebook, w górę YouTube
Social media: podsumowanie 2016 roku, prognozy na 2017 (agencje)
Co wydarzyło się w social media w 2016 roku, prognozy na 2017 rok (wydawcy)
Milenialsi stanowią już 25 proc. polskiego społeczeństwa. Handel musi dostosować swoją ofertę do tego pokolenia
Milenialsi stanowią już 25 proc. polskiego społeczeństwa. Handel musi dostosować swoją ofertę do tego pokolenia
Polacy w social media chętnie szukają inspiracji zakupowych i dzielą się opiniami o markach (raport)
Chiny zaostrzają cenzurę, zakazują podawania informacji z mediów społecznościowych
„The Washington Post” ogranicza dostęp do treści użytkownikom mediów społecznościowych
„The Washington Post” ogranicza dostęp do treści użytkownikom mediów społecznościowych
Marketerzy w social media stawiają na zdjęcia i wideo
KE szykuje nowe przepisy audiowizualne: platformy wideo z większą odpowiedzialnością, elastyczny czas reklam tv
Łukasz Wyglądała: wydatki na reklamę internecie wzrosną w tym roku o 15 proc. Cały rynek będzie się rozwijać trzy razy wolniej
Łukasz Wyglądała: wydatki na reklamę internecie wzrosną w tym roku o 15 proc. Cały rynek będzie się rozwijać trzy razy wolniej
Facebook wciąż najpopularniejszym portalem społecznościowym w większości największych krajów
Facebook wciąż najpopularniejszym portalem społecznościowym w większości największych krajów
Social media zrewolucjonizowały pracę PR-owców, więcej możliwości i wyzwań
TVN Style stawia mocniej na social media
TVN Style stawia mocniej na social media
Pracownicy coraz chętniej zmieniają pracę. Trzy czwarte chce jej szukać przez znajomych
Marki słabo dbają o klientów w social media, 87 proc. wpisów bez odpowiedzi
23,7 mld dol. na reklamy w portalach społecznościowych w 2015 r.
23,7 mld dol. na reklamy w portalach społecznościowych w 2015 r.
Szymon Paroszkiewicz: Kryzysów w social media nie powodują klienci
Szymon Paroszkiewicz: Kryzysów w social media nie powodują klienci
Krytyka reklam z mniejszą szkodą, bo większym rozgłosem dla Empiku i Media Expert (opinie)
Krytyka reklam z mniejszą szkodą, bo większym rozgłosem dla Empiku i Media Expert (opinie)
60 proc. pracowników zmieniło firmę pod wpływem rekomendacji znajomych
E-commerce w social media, czyli jak się pływa łódką w morzu internetu
E-commerce w social media, czyli jak się pływa łódką w morzu internetu
W Ameryce Płn. portale społecznościowe zarabiają z reklam najwięcej w przeliczeniu na użytkownika
W Ameryce Płn. portale społecznościowe zarabiają z reklam najwięcej w przeliczeniu na użytkownika
Coraz częściej szukamy pracy przez media społecznościowe
Coraz częściej szukamy pracy przez media społecznościowe
Niemiecki Fidor Bank wchodzi na polski rynek, szuka partnerów franczyzowych
Niemiecki Fidor Bank wchodzi na polski rynek, szuka partnerów franczyzowych
Michał Sadowski: marki wciąż boją się social media
Media społecznościowe na razie mało ważne dla inwestorów
Social media w Polsce: podsumowanie 2013, prognozy na 2014