Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że nowym liderem segmentu pism męskich został „Men’s Health” (Motor-Presse Polska), który stracił najmniej z całej tabeli w stosunku roku ubiegłego - 3,94 proc. W efekcie jego sprzedaż ogółem wyniosła 61 195 egz.
Drugie miejsce zajął „CKM” (Marquard Media Polska) ze stratą wynoszącą 27,67 proc. i sprzedażą ogółem na poziomie 54 643 egz.
Podium zamyka „Logo” (Agora), które straciło 12,21 proc. i w efekcie osiągnęło sprzedaż ogółem na poziomie 46 287 egz.
Największą stratę (31,5 proc.) w lipcu br. zanotował Playboy (Marquard Media Polska), przez co jego wynik skurczył się do 45 828 egz.
W lipcu wysoką, 20,26-procentową stratę zanotował też magazyn biznesowy „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska). Jego sprzedaż ogółem wyniosła przy tym 33 197 egz.

W lipcu br. w porównaniu z czerwcem br. niewielki spadek (o 1,97 proc.) zanotował tylko lider zestawienia „Men’s Health”. Dobrze radzi sobie natomiast wydawany od listopada br. „Stuff” (Ginza Media Group), którego sprzedaż wzrosła o 45,72 proc.











