Mężczyźni wydają więcej w Internecie

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Z ankiety przeprowadzonej przez portal Directline.com wynika, że mężczyźni mają zdecydowanie mniejsze skrupuły w wydawaniu pieniędzy poprzez Internet.

Różnica na korzyść płci brzydkiej jest ogromna – w przypadku zakupów na kwotę powyżej 1000 funtów – prawdopodobieństwo że potencjalny klient dokona zakupów online jest aż siedem razy większe w przypadku gdy chodzi o pana, niż panią. Z ankiety wynika, że zaledwie jedna trzecia kobiet jest w stanie wydać więcej niż 100 funtów, z kolei zaledwie 25% przedstawicielek płci pięknej zdecydowałby się wydać ponad 500 funtów np. na rezerwację wakacji online.

Choć kobiety są dość niepewne jeżeli chodzi o droższe zakupy, to jednak zdecydowanie wiedzą co kupują. Aż 85% klientek sklepów online jest zadowolonych z kupowanych towarów. Z kolei panowie, choć bardziej rozrzutni, dostrzegają zyski związane z transakcjami bezobsługowymi, stąd też ponad połowa z nich decyduje się np. wykupywać online ubezpieczenia komunikacyjne i podróżnicze.

Dane te ujawniają wiele ciekawych zjawisk dotyczących zakupów online, m.in. fakt, że mężczyźni bardziej ufają sklepom internetowym, niż kobiety, które z kolei przykładają większą wagę do marki produktów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji