Misski zarobiły dla Polsatu 883 tys. złotych

Transmisję z finału konkursu Miss Polski 2008 obejrzało w Polsacie1,53 mln osób. Stacja dzięki emisji gali zarobiła na reklamach 883tys. złotych (dane cennikowe, bez rabatów).

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Polsatu podczas relacji miał średni udział w rynku na poziomie19,7 proc. (w grupie komercyjnej 16-49; 20,7 proc.), wynika zdanych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl. Lepszywynik zanotowała tylko TVP1 emitująca film fabularny "Amerykańskarapsodia" (23,18 proc udziału).

Transmisję śledziły głównie kobiety (61,87 proc. ogółu widzów),mieszkańcy wsi i małych miast ( 62,96 proc. widzów).

Gala finałowa Miss Polski 2008 odbyła się w amfiteatrze nadWisłą w Płocku. W konkursie startowało 28 dziewczyn w wieku od 18do 24 lat. Tytuł Miss Polski 2008 zdobyła Klaudia Ungerman.Fotoreporterzy przyznali tytuł Miss Foto Annie Bogusiewicz ,głosami internautów Miss Internetu wybrano KatarzynęKuzdralińską.

Gospodarzami konkursu byli Krzysztof Ibisz, Maciej Rock i MaciejDowbor. Organizatorem wyborów Miss Polski 2008 jest Missland,oficjalny partner Miss World.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji