„Wybierz własny kierunek” w kampanii Mitsubishi Eclipse Cross (wideo)

Pod hasłem „Wybierz własny kierunek” wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa firmy Mitsubishi Motors wprowadzająca na polski rynek nowy model SUV coupe - Mitsubishi Eclipse Cross. Za jej przygotowanie odpowiadają firmy: Starcom, Schulz, Bluerank, Digital Sunset i Kalicińscy.com.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Wybierz własny kierunek” w kampanii Mitsubishi Eclipse Cross (wideo)

Działania reklamowe mają na celu zbudowanie świadomości nowego modelu, poinformowanie klientów o korzystnej ofercie zakupu oraz zachęcenie ich do umówienia się na jazdę próbną.

- Najnowsza kampania reklamowa jest adresowana do nowych i obecnych użytkowników samochodów Mitsubishi, którzy mają odwagę, by się wyróżniać, doceniając ekstrawagancki charakter i sportową sylwetkę Mitsubishi Eclipse Cross. Przekaz ma na celu przedstawienie nowego modelu i zbudowanie jego wizerunku w oparciu o kluczowe cechy i dziedzictwo marki Mitsubishi, jakimi są emocje, sportowy charakter i dynamika w połączeniu z bezpieczeństwem i komfortem - komentuje Łukasz Wójcik, dyrektor marketingu i PR polskiego oddziału Mitsubishi Motors.

 

Kampania reklamowa wprowadzająca na rynek Mitsubishi Eclipse Cross została podzielona na dwa etapy. Pierwsza część kampanii była zaproszeniem klientów na Dni Otwarte, gdzie nowy model miał swój rynkowy debiut. Firma na tę okazję przygotowała spot 15-sekundowy emitowany w telewizji i radiu.

Drugi etap ma budować rozpoznawalność nowego modelu, wzmocnić wizerunek marki oraz zachęcić klientów do wizyty w salonie i odbycia jazdy próbnej. Kampania zasadnicza wykorzystuje spoty 30 sek. emitowane w wybranych stacjach tv, radiowych, serwisach VoD oraz YouTube. Ponadto działania prowadzone są internecie mobilnym, social mediach, z wykorzystaniem programmatic, performance marketingu oraz Google, a także w prasie i radiu.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/anna-cieslak-i-maciej-stuhr-nadal-beda-promowali-samochody-mitsubishi ##

Kampania „Wybierz własny kierunek”, bazująca na ogólnoświatowym się spocie reklamowym, na zlecenie polskiego oddziału koncernu Mitsubishi Motors przygotowały i realizują agencje Starcom, Schulz, Bluerank, Digital Sunset i Kalicińscy.com.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów