Mixx Awards kierowany jest zarówno do agencji reklamowych, jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji czy budżetu kampanii reklamowej. Warunkiem wzięcia udziału w Mixx Awards jest zrealizowanie kampanii wykorzystującej co najmniej jeden kanał digital. Zgłoszenia można wysyłać do 6 września.
W tym roku nagrody będą przyznawane w 16 kategoriach, zostaną także przyznane nagrody za dokonania - Marketer Roku, Agencja Roku, Dom Mediowy Roku, Człowiek Roku, a także Nagroda Specjalna IAB Polska za szczególne osiągnięcia życiowe.
Twórcy najlepszych kampanii reklamowych mogą zgłosić swoje prace w kategoriach:• Brand Awareness and Positioning• Cross Media Integration• Digital Driven• Direct Response and Lead Generation• Games & eSport• Innovation• Mobile Experience• Offline Digitizing• Online Marketing with Influencer• Product Launch• Public Service and non-profit campaign• Best Use of Social Media• UX• Digital Experiences• Smart Solution• Data Driven & Precision Marketing

Audytorem głosowania będzie firma PwC, a laureatów poznamy pod koniec listopada br. Opłata za udział w konkursie wynosi 1190 zł (dla członków IAB) oraz 1490 zł (dla firm niezrzeszonych).











