MPG dla Grupy Paradyż

Dom mediowy MPG wygrał przetarg na zaplanowanie i zakup mediów do planowanych na najbliższe miesiące działań reklamowych Grupy Paradyż.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Projekt obejmuje działania na rynku polskim oraz na 5 rynkach zagranicznych (Czechy, Słowacja, Litwa, Łotwa, Estonia).

Przetarg został rozstrzygnięty z końcem kwietnia br., oferta firmy MPG okazała się najbardziej korzystna. Jest to początek współpracy, umowa dotyczyć będzie w/w projektu.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu