MPG Media Planning chwali się wynikami

MPG Media Planning podsumowało badanie satysfakcji Klientów agencji, które było realizowane w miesiącu kwietniu tego roku.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Badanie pokazało, że najwyżej ocenione zostały kompetencje MPG Media Planning w obszarze planowania kampanii telewizyjnych, doboru mediów oraz wykorzystania narzędzi sieciowych MPG. Jednym z wniosków płynących z przeprowadzonego badania jest fakt, że 100% Klientów, dla których MPG Media Planning zajmuje się planowaniem i zakupem całej komunikacji mediowej potwierdziło dostarczanie poprzez te kampanie oczekiwanych rezultatów biznesowych - podano w komunikacie.

 „Osobiście, najbardziej cieszę się z faktu, że ankieta potwierdziła wysoką ocenę obsługi naszych Klientów. Coroczny wzrost o 60% może spowodować pogorszenie jakości obsługi Klientów. Jednak wynik badania pokazał, że udało nam się uniknąć tego niebezpieczeństwa. Z badania wynikają również wnioski, które wskazują na nowe potrzeby Klientów. Naszym priorytetem będzie znalezienie jak najlepszych rozwiązań w nowych, pojawiających się ze strony Klientów wyzwaniach.” - powiedział Jacek Dzięcielak, CEO MPG Poland.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"