MS Services wyodrębnia ofertę MS Connect

Agencja MS Services stworzyła markę MS Connect obejmującą usługi w zakresie trade i shopper marketingu. Brand zostanie wprowadzony na rynek w drugiej połowie września.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Oferta MS Connect obejmuje akcje shopper marketingowe, programy motywacyjne, konkursy, loterie, promocje konsumenckie, a także badania w punkcie sprzedaży oraz kreację i produkcję materiałów POS. – Naszym celem jest opracowywanie skutecznych narzędzi promocji i komunikacji w MS Connect, a następnie ich realizacja poprzez nasze struktury terenowe – opisuje Jacek Szczepanowski, prezes zarządu MS Services. – Poprzez nową markę oraz jej wzmocnienie organizacyjne chcemy zwrócić uwagę klientów na nasze doświadczenia i kompetencje w shopper i trade marketingu – dodaje. Działem MS Services zajmującym się tymi segmentami marketingowymi kieruje Rafał Szwemberg.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii